تدوین مولفه‌های موثر بر کیفیت مراکز آموزش آزاد غیر دولتی

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی از تدوین استانداردها و مولفه‌هایی برای کیفیت بخشی به روند آموزش در مراکز آزاد غیر دولتی خبر داد.

مجتبی زینی‌وند مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون توجه به مراکز آموزشی غیر دولتی آزاد و ساماندهی آن گفت: از عمده کارهایی که در این زمینه مورد توجه قرار گرفته تدوین استانداردها و مو‌لفه های موثر بر آموزش است.

وی ادامه داد: تامین فضای مناسب آموزشی، جذب نیروی انسانی و محتوای آموزشی متناسب با شرایط بومی از جمله موارد مهمی است که در ساماندهی مراکز آموزشی آزاد مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی اظهار داشت: این استانداردها تدوین شده و امیدواریم دستورالعمل آن در مراکز سراسر کشور تحقق پیدا کند.

زینی‌وند با بیان اینکه شناسایی مراکز مجاز و غیر مجاز از دیگر اقدامات انجام شده برای ساماندهی مراکز آموزشی آزاد است، عنوان کرد: شناسنامه‌ای برای کلیه این مراکز تدوین شده  همچنین کد شناسایی برای هر مرکز در نظر گرفتیم تا خانواده‌ها به این وسیله امکان مراکز مجاز را داشته باشند.

وی افزود: نحوه جذب نیروی انسانی نیز در قالب کا‌رگروهی با حضور مو‌سسان در شورا مطرح شده تا از حیث تناسب رشته و درس مورد تدریس نیروی انسانی متخصص به کار گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار