وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:استان قزوین در زمینه‌های مختلف از ظرفیت مطلوبی برخوردار بوده که این قابلیت باید در جهت ارتقاء و پیشرفت وضعیت استان به‌کارگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی امشب در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: استان قزوین در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی و واحدهای تولیدی از ظرفیت مطلوبی برخوردار بوده که این قابلیت باید در جهت ارتقاء و پیشرفت وضعیت استان به‌کارگیری شود.

وی بیان کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته با تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در استان قزوین بیش از 12 هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد که این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه استان قزوین سفر رئیس جمهور به استان قزوین که برای یک روز برنامه‌ریزی شده بود به دو روز تبدیل شد این در حالی بوده که استان قزوین مهد تمدن است و باید از ظرفیت تاریخی و آثار باستانی این استان بکارگیری مطلوبی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در سفرهای استانی هیئت دولت استقبال و حضور پرشور مردم امری بسیار مهم و ضروری بوده چراکه این امر نقش بسزایی در روابط داخلی و بین‌المللی کشور داشته و مردم باید در این دیدار حضوری بی‌نظیر داشته باشند.

ربیعی با اشاره به اینکه استان قزوین در یکی از شاه‌ راه‌های ارتباطی کشور قرار دارد، گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک استان قزوین، عرصه‌های مختلف از جمله صنعت، فرهنگ، تمدن و کشاورزی در این استان از جایگاه خوبی برخوردار بوده که باید مورد توجه جدی و در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

لازم به ذکر است علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر روز سه‌شنبه  6 مهر ماه وارد شهرستان بوئین‌زهرا شده و مورد استقبال جمعی از مدیران و مسئولان استانی قرار گرفتند.

از جمله برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بوئین‌زهرا می‌توان به حضور در مزار شهدا شهرستان و شرکت در شورای اداری اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.