بررسی موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه امیرکبیر

رییس دانشگاه امیرکبیر از بررسی موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه امیرکبیر خبر داد.

احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه امیرکبیر از برنامه های اصلی این دانشگاه است بنابراین اگر بخشنامه ای در این زمینه نیز صادر شود دانشگاه امیرکبیر از این بخشنامه استقبال می کند.

وی ادامه داد: این آیین‌نامه باید از سوی شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها ابلاغ شود. 

رییس دانشگاه امیرکبیر بیان داشت:مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر حساسیت های لازم را درخصوص عفاف و حجاب در سطح دانشگاه دارند،که ما معتقد هستیم نباید در این زمینه افراطی صورت بگیرد اما در حین حال باید همواره شان دانشگاه نیز حفظ شود.

معتمدی افزود: دانشگاه باید محیطی باشد که در آن عفاف و حجاب رعایت شود و در دانشگاه های خارجی نیز نوع پوشش افراد با دیگر مکان ها متفاوت است.

رییس دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: همواره تأکید شده است که حجاب و عفاف که یک امر فرهنگی و دینی است، باید با روش درست ترویج شود.

معتمدی یادآور شد: وزارت علوم نیز سعی کرده است در ابلاغ طرح عفاف و حجاب به دانشگاه به اقتضای فرهنگی دانشگاه‌ها توجه کند و زمینه مشارکت دانشجویان را برای ترویج و رشد این امر دینی و فرهنگی فراهم کند.

معتمدی عنوان کرد: خوشبختانه دانشجویان دانشگاه های کشور افراد معتقد به دین اسلام و ادیان الهی هستند؛ بنابراین دانشجویان و مسئولان در حفظ این محیط تلاش می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار