طراحی سامانه هوشمند مدیریتی در دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند مدیریتی میزان پاسخگویی به استادان و دانشجویان جدی تر می شود.

جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی سامانه مدیریت ارتباط هوشمند اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و در راستای سیاست های دانشگاه پیام نور، سامانه سیستم مدیریت ارتباط هوشمند (CRM) در دانشگاه پیام نور مرکز راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این سیستم در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور پاسخگویی بهتر و سریع تر به درخواست ها که بعضا مستلزم صرف وقت و مراجعه حضوری دانشجویان و ارباب رجوع است، راه اندازی شد.

جمشیدی یادآور شد: این سیستم یک پلتفرم است که برای پردازش و مدیریت درخواست ها پیاده سازی شده و کانال های ارتباطی، از این روش های عملیاتی به عنوان مراکز ارتباط و تماس استفاده می کنند.

رییس دانشگاه استان تهران عنوان کرد:  نرم افزار CRM در این مراکز نصب می شود و به تماس گیرنده کمک می کند تا به صورت صحیح و مستقیم به فرد مورد نیاز در سازمان متصل شوند.

جمشیدی اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه، شماره تلفن های دانشگاه به صورت روتاری شامل 30 خط تعریف شده به و دانشجویان و استادان می توانند با وارد کردن شماره دانشجویی یا کد استادی، به کارشناس مربوط متصل شوند.

وی گفت: در این سیستم با ضبط مکالمات، مدت زمان و سایر مولفه ای تماس ها بر چگونگی پاسخگویی به تماس ها نظارت کامل شده و رضایت از ارائه هر خدمت و پاسخگویی به درخواست با بررسی مستندات قابل پیگیری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار