دهقانی:بازی دشواری مقابل استقلال در پیش داریم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:مي دانيم استقلال با انگيزه برد به مشهد مي آيد و مي خواهد مقابل ما هم چنان به نوار پیروزی هایش ادامه بدهد و اين مساله یک مقداری کار ما را سخت مي کند.

عباس دهقانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی بعدی سیاه جامگان مقابل شهرداری ماهشهر در جام حذفی اظهار کرد: ما با تیم ناشناخته شهرداری ماهشهر بازی داریم و بازی با چنین تیم هایی به طور حتم دشوار خواهد بود،با توجه به اینکه تیم سیاه جامگان در سال های اخیر در جام حذفی ناموفق بوده این مسابقات می تواند شانس خوبی برای رسیدن به سهمیه آسیایی باشد به همین علت باشگاه به این رقابت ها توجه ویژه ای دارد و می خواهیم با تمام توان در این رقابت ها شرکت کنیم.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص بازی بعدی سیاه جامگان با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر تصریح کرد: مي دانيم استقلال با انگيزه برد به مشهد مي آيد و مي خواهد مقابل ما هم چنان به نوار پیروزی هایش ادامه بدهد و اين مساله یک مقداری کار ما را سخت مي کند،برهمین اساس سعی داریم با یک برنامه ریزی خوب و حساب در مشهد به مصاف استقلال برویم، تا بتوانیم مقابل هواداران خودمان این تیم پر طرفدار پایتخت را شکست دهیم.

وی درباره بازی با تراکتورسازی گفت: برتری تراکتورسازی به خاطر تجربه آنها بود. در کارهای دفاعی اشتباه‌هایی داشتیم که فکرش را نمی‌کردیم. بازیکنان ما چند موقعیت خوب را از دست دادند. پس از اینکه در دقایق ابتدایی پنالتی گرفته شد بازی از دست ما خارج شد و از لحاظ روحی و روانی بازیکنان خراب شدند.

وی درباره تغییر نام تیم سیاه جامگان افزود: هنوز هیچ تغییری در این زمینه رخ نداده و قرار است تا زمان انتخاب یک نام مناسب با همان نام سیاه جامگان در مسابقات شرکت کنیم.

دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به شکست سنگینی که مقابل تراکتورسازی و هواداران پرشورش متحمل شدیم برهمین اساس سرمربی تیم تصمیم گرفت به بازیکنان 2 روز استراحت دهد تا تمرینات تیم مجددا از روز شنبه از سر گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار