ترین های هفته هفتم

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/اتفاق هفته،نخستین برد استقلال

برانکو ایوانکوویچ و مهدی طارمی عناوین برترین سرمربی و بازیکن هفته هفتم لیگ را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران ، با تداوم صدرنشینی تراکتورسازی، برد پرگل پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان، نخستین پیروزی استقلال در فصل جاری به پایان رسید. 

در مجموع شش تیم در بازی های این هفته به پیروزی رسیدند و 2 دیدار هم با تساوی، پایان یافت.

با هم نتایج و برترین های های هفته هفتم را مرور می کنیم.

تراکتورسازی 3 - سیاه جامگان صفر : محمد ایران پوریان، فرزاد حاتمی و مهدی کیانی

صبا 1 - سایپا صفر: غلامرضا عنایتی

استقلال خوزستان 2 - پیکان 3: حسن بیت سعید و لئون هایراپتیان( مدافع حریف) برای استقلال خوزستان- گادوین منشاه(2گل) و امیرحسین صادقی برای پیکان

استقلال تهران 2 - ذوب آهن 1 : امید ابراهیمی و علی قربانی برای استقلال و مرتضی تبریزی برای ذوب آهن

گسترش فولاد 0 - فولاد خوزستان 0

پدیده 3 - صنعت نفت 3 : محمد علیمردانی(2 گل) و محمدرضا ناصحی برای پدیده و محمد شادکام(2 گل) و محمدرضا پورمحمد برای صنعت نفت

سپاهان 1 - پرسپولیس 3 : احسان حاج صفی برای سپاهان و مهدی طارمی(2 گل) و امید عالیشاه برای پرسپولیس

نفت تهران 2 - ماشین سازی 1 : امیر ارسلان مطهری و محمد قاضی برای نفت و پیام صادقیان برای ماشین سازی

برترین بازیکن: مهدی طارمی( پرسپولیس)

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/نخستین برد استقلال،اتفاق هفته

گادوین منشاه، محمد علیمردانی و محمد شادکام سه بازیکنی بودند که در هفته هفتم لیگ برتر موفق به زدن 2 گل برای تیم های خود شدند و عملکرد درخشانی به جا گذاشتند اما مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که به دلیل از دست دادن چند موقعیت گلزنی در دربی 82 پایتخت مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته بود، در دیدار مقابل سپاهان نمایش ویژه ای ارائه کرد و با زدن 2 گل که نقش بسیار تاثیرگذاری در برد پرسپولیس مقابل سپاهان داشت، از بازگشت خود به روزهای اوج در آستانه 2 بازی حساس تیم ملی در راه مقدماتی جام جهانی خبر داد.

برترین سرمربی: برانکو ایوانکوویچ ( پرسپولیس)

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/نخستین برد استقلال،اتفاق هفته

ال کلاسیکوی فوتبال ایران بین سپاهان و پرسپولیس در نهایت با برتری پرگل شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل مردان گواردیولای وطنی به پایان رسید. در این میان تدابیر هجومی سرمربی کروات سرخ پوشان پایتخت بیشترین تاثیر را داشت و سبب شد تا پرسپولیس همچنان سایه به سایه تراکتورسازی در صدرجدول لیگ، حرکت کند.

برترین دروازه بان: حامد لک(صبا) 

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/نخستین برد استقلال،اتفاق هفته

در روزی که شاگردان حسین فرکی در تیم سایپا بارها تا آستانه باز کردن دروازه صبا قم پیش رفتند، سد محکمی به نام حامد لک نارنجی پوشان پایتخت را ناکام گذاشت تا نخستین برد قمی ها در لیگ شانزدهم به دست آید. لک می تواند با تداوم این  روند، بار دیگر نظر کارلوس کی روش را برای حضور در اردوهای تیم ملی جلب کند.

تیم هفته: پرسپولیس تهران

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/نخستین برد استقلال،اتفاق هفته

پرسپولیس با انجام یک نمایش زیبا، به بردی پر گل مقابل سپاهان رسید و به 13 سال ناکامی خود در کسب پیروزی برابر زردپوشان دیار نصف جهان در اصفهان پایان داد. عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ در بازی با تیم عبداله ویسی بیش از گذشته، هواداران سرخ پوشان پایتخت را به قهرمانی در لیگ شانزدهم امیدوار کرد.

بازی هفته: پدیده- صنعت نفت

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/نخستین برد استقلال،اتفاق هفته

 بدون شک هواداران مشهدی که روز گذشته سکوهای ورزشگاه ثامن الائمه را خالی گذاشتند، در حسرت تماشای یک بازی مهیج و پرگل ماندند. نبرد شاگردان مهاجری و دست نشان از همان دقایق ابتدایی با حمله و گل شروع شد و این روند تا دقیقه 95 و سوت پایان دیدار ادامه یافت تا پرگل ترین بازی هفته هفتم به نام پدیده- صنعت نفت ثبت شود.

اتفاق هفته: نخستین پیروزی استقلال در لیگ شانزدهم

برانکو و شاگردانش برترین سرمربی و تیم هفته/نخستین برد استقلال،اتفاق هفته

طلسم ناکامی شاگردان علی رضا منصوریان در لیگ شانزدهم، سرانجام پس از هفت هفته در بازی با ذوب آهن به پایان رسید و آبی پوشان پایتخت نخستین برد خود در فصل جاری را کسب کردند تا هواداران استقلال به ادامه لیگ امیدوار بمانند.

تعداد گل: 25 گل

میانگین: 3/12  گل در هر بازی

پرگل ترین بازی: پدیده 3 - صنعت نفت 3

کم گل ترین بازی: گسترش فولاد 0 - فولاد 0

برترین گلزنان لیگ تا پایان هفته هفتم:


4 گل: حسن بیت سعید(استقلال خوزستان)محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی)مهدی ترابی(سایپا) محمد شادکام(صنعت نفت آبادان)محمد قاضی(نفت تهران)


3 گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) مهدی طارمی(پرسپولیس)ایمان مبعلی(نفت تهران)


2 گل: کاوه رضایی و علی قربانی(استقلال) محمد علیمردانی(پدیده) وحید امیری(پرسپولیس) گادوین منشا، امیرحسین صادقی و مرتضی آقاخان(پیکان) فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو(تراکتورسازی) مهدی رحب زاده و مرتضی تبریزی(ذوب آهن) فرید بهزادی کریمی(سپاهان) پیام ملکیان(سیاه جامگان) رضا عنایتی، احمد حسن زاده کریم اسلامی(صبای قم) ساسان انصاری و عبدالله ناصری(فولاد) لوسیانو پریرا(گسترش فولاد) سامان نریمان جهان(ماشین‌سازی‌تبریز) امیرارسلان مطهری(نفت تهران)


برترین پاسورهای لیگ تا پایان هفته هفتم:

4 پاس گل : ایمان مبعلی(نفت تهران)

3 پاس گل: ایوب کلانتری( سیاه جامگان)

2 پاس گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) علی علیپور(پرسپولیس) کرار جاسم و محمد ایران‌پوریان(تراکتورسازی) مهدی ترابی(سایپا)  میلاد جهانی(صنعت نفت آبادان) حمید بوحمدان(فولاد) پیام صادقیان(ماشین‌سازی‌تبریز)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار