کشوری فرد:

اگر تیم ملی با تعطیلات لیگ به جام جهانی صعود می کند ما حرفی نداریم

مدیرعامل باشگاه صبای قم اعتقاد دارد اگر تیم ملی ایران بتواند به جام جهانی صعود کند تعطیل شدن لیگ اشکالی نخواهد داشت.

محمدرضا کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت سلامتی خود گفت: الحمدله حالم خوب است و مدتی است که از بیمارستان مرخص شده ام،ترجیح دادم در قم بمانم و همراه با تیم به قزوین نروم.

وی با اشاره به تعطیلات پیاپی لیگ اظهار کرد: به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال در جلسه ای به همه مدیران اعلام کردند که به دلیل برگزاری بازی های تیم ملی در انتخابی جام جهانی روسیه می خواهند لیگ را تعطیل کنند و ما نیز فعلا نمی توانیم چیزی بگوییم.

اگر قرار است تیم ملی با تعطیلات لیگ نتیجه بگیرد و به جام جهانی صعود کند باشگاه ما حرفی ندارد و با تعطیلات لیگ موافقیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم همچنین درباره پیروزی این تیم در هفته ششم لیگ برتر برابر سایپا عنوان کرد: بازیکنان برد مقابل سایپا را به من تقدیم کردند و من نیز به آنها گفتم که کاری نکرده ام و این پیروزی متعلق به خود شماست زیرا بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را کردند تا به تساوی های پی در پی در لیگ پایان دهند و بالاخره نخستین پیروزی فصل جاری را به دست آوردند.

کشوری فرد درباره اینکه در پایان فصل چه جایگاهی را در جدول برای این تیم پیش بینی می کند گفت: شانزده بازیکن ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند و بازیکنان خوبی را از دست داده ایم و در حال حاضر تیم جوان و نوپایی را در اختیار داریم.اگر تمام اعضای تیم یکدل و متحد باشند انتظار ما در پایان فصل قرار گرفتن در رتبه یک رقمی جدول است.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه صبای قم نیز گفت: ما مشکلات مالی فراوانی داریم و هنوز بودجه ای به تیم تزریق نشده است،مسئولان استان قم قول داده بودند که کمک کنند تا مشکلات حل شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و ما کمی از باشگاه های دیگر عقب تر هستیم.

مدیرعامل صبای قم در پایان در مورد پیروزی در جام حذفی برابر تیم سفیر آبیک قزوین گفت: خوشبختانه بازیکنان در دیدار دیروز مقابل تیم قزوینی نمایش خوبی داشتند.بازی با تیم های حاضر در لیگ های یک و دو همیشه سخت است زیرا آنها در برابر تیم های لیگ برتری انتحاری بازی می کنند و خطرناک ظاهر می شوند.

همانطور که مشاهده کردید پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان نتوانستند در مقابل حریفان خود نتیجه لازم را کسب کنند و حذف شدند بنابراین ما خیلی خوشحالیم که توانستیم پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار