علی آبادی:مشکلات مالی در صبای قم بیداد می کند/فوتبالم را مدیون پورحیدری هستم

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان از ابتدای فصل تاکنون فقط ده درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند و ظرف چند روز گذشته نیز مقداری پول به عنوان پول تو جیبی به ما داده اند.

وحید علی آبادی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درخصوص دیدار هفته هشتم لیگ شانزدهم میان تیم های صبای قم و فولاد خوزستان که با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد به پایان رسید اظهار کرد: بازی با فولاد بدترین بازی امسال ما در لیگ برتر بود و خیلی بد بازی کردیم.

وی افزود:حتی شاید حقمان بود که با اختلاف بیشتری ببازیم اما خدا را شکر بازی با همان نتیجه دو بر صفر تمام شد امیدوارم دیگر تکرار نشود و در هفته های آینده بتوانیم شکست مقابل فولاد را جبران کنیم.

هافبک تیم صبای قم همچنین در مورد مشکلات مالی این باشگاه گفت:مشکلات مالی در باشگاه صبای قم بیداد می کند و بازیکنان از ابتدای فصل تاکنون فقط ده درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند.ظرف چند روز گذشته نیز مقداری پول به عنوان پول تو جیبی به ما داده اند،امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی حل شود زیرا این مسئله برای همه اعضای تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر روند فعلی ادامه پیدا کند انگیزه ای برای ما باقی نمی ماند.

وی ادامه داد:ما کشوری فرد مدیرعامل تیم را در تمرینات نمی بینیم،من شنیده ام که وی تا حدودی سلامتی خود را به دست آورده است اما همچنان نمی تواند در تمرینات حاضر شود.

علی آبادی درباره تعطیلات فصل جاری لیگ برتر عنوان کرد:تعطیلات لیگ به نفع صبای قم شد زیرا تیم ما دیر بسته شد و ما در این وقفه ی پیش آمده تمرینات آماده سازی خود را جدی تر پیگیری کردیم و از تعطیلات آینده نیز استقبال می کنیم.

وی با اشاره به جایگاه مورد انتظار صبای قم در پایان لیگ شانزدهم افزود: تا پیش از بازی با فولاد خوزستان همه اعضای تیم به کسب سهمیه آسیا فکر می کردند چون بازیکنان خوبی داریم و سطح بازی ما قابل مقایسه با تیم ملی ایران بود اما در دیدار با فولاد شش بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و کمی کارمان سخت شد.اگر بازیکنان دوباره همت کنند و در باشگاه نیز اتفاقات بهتری بیفتد با پیروزی بر حریفان آینده هنوز هم برای کسب سهمیه آسیا شانس خواهیم داشت.

هافبک صبای قم همچنین با آرزوی سلامتی برای منصور پورحیدری تصریح کرد:منصور خان پدر فوتبالی من است،او در آغاز فوتبال حرفه ای من اولین نفری بود که از من خواست به تیم پاس همدان بیایم و سپس مرا به وینگو بگوویچ معرفی کرد.من در این شب های عزیز برای پورحیدری دعا کردم و از مردم ایران نیز درخواست می کنم برای سلامتی وی دعا کنند،منصور پورحیدری انسان بسیار بزرگواری است که حق زیادی بر گردن من دارد.

علی آبادی در پایان با درخواست حمایت مالی از مسئولان استان قم افزود: باشگاه صبای قم متعلق به مردم قم است و باید از طرف آنان حمایت شود، حیف است این تیم به لیگ یک سقوط کند که در آن صورت حسرت خوردن فایده ای نخواهد داشت.مسئولان استان قم باید برای بهبود شرایط باشگاه هزینه کنند و نگذارند اتفاق غم انگیزی که برای پاس همدان افتاد برای صبای قم نیز تکرار شود.




انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار