ناصری:گل دقایق ابتدایی تراکتور شیرازه سیاه جامگان را پاشید

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: گل دقیقه 2 تراکتورسازی سبب شد شیرازه تیم از هم پاشیده شود و تمرکز بازیکنان به هم بریزد.

محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست سنگین سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: گل دقیقه 2 تراکتورسازی سبب شد شیرازه تیم از هم پاشیده شود و تمرکز بازیکنان به هم بریزد. در نیمه دوم و پیش از گل دوم حریف، موسی ترائوره چند موقعیت خوب را از دست داد و حتی توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.

وی در مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی سیاه جامگان به داوری این بازی گفت: داور قضاوت خوبی داشت اما کمک های وی عملکرد ضعیفی ارائه کردند و همین عامل سبب شد تا تنش در بازی ایجاد شود.

این دروازه بان جوان در خصوص بازی نکردن مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: این موضوع در حیطه اختیارات کادرفنی است اما سعی می کنم در تمرینات، بهتر کار کنم تا در دیدارهای بعدی در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان بروم و نمایش خوبی را ارائه دهم.

ناصری درخصوص برنامه ی این تیم در تعطیلات لیگ برتر، تصریح کرد: سیاه جامگان باید در جام حذفی به مصاف شهرداری ماهشهر برود و به همین دلیل شاید در تعطیلات نتوانیم به اردو برویم.

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان درباره بازی بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال، گفت: سیاه جامگان حریف دست و پا بسته ای مقابل استقلال نیست و به طور حتم با تمام قوا برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می رویم. از هوادارانمان می خواهم با پر کردن ورزشگاه ثامن الائمه در روز بازی با استقلال به کمک تیم ما بیایند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار