ناصری مشکلی برای همراهی سیاه جامگان مقابل ماشین سازی ندارد

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با وجود بیهوشی در بازی مقابل پیکان مشکلی برای حضور در تمرینات این تیم و بازی با ماشین سازی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناصری دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد که در دقیقه 61 بازی روز گذشته مقابل پیکان به دلیل برخورد با مهاجم پیکان و بیهوشی از زمین بیرون رفت، پس از بهبود وضعیت جسمانی اش مشکلی برای حضور در تمرینات سیاه جامگان و دیدار مقابل ماشین سازی در هفته چهاردهم لیگ برتر ندارد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: پس از این اتفاق به بیمارستان رفتم و با اقدامات پزشکان وضعیتم بهتر شد. پزشکان پس از گرفتن اسکن از سرم، من را مرخص کردند. متاسفانه محمدرضا اکبریان نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند و در بیشتر صحنه های دیدار پیکان- سیاه جامگان به سود میزبان سوت زد.

ناصری درمورد دیدار بعدی سیاه جامگان مقابل ماشین سازی تصریح کرد: با توجه به این که در این دیدار میزبان هستیم و از حمایت هواداران بهره می بریم، باید ماشین سازی را شکست دهیم، 2 تیم جزء تیم های انتهای جدول محسوب می شوند و برد این دیدار حکم 6 امتیاز را دارد. در آخرین بازی نیم فصل باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برویم بنابراین محکوم به پیروزی مقابل ماشین سازی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار