دروازه بان سیاه جامگان گفت: فصل را توانستیم با یک نتیجه خوب آن هم با پیروزی مقابل قهرمان جام حذفی آغاز کنیم.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: خدا را شکر بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم هدف تیم کسب 3 امتیاز بود که خدا را شکر با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم به این امر مهم دست پیدا کنیم، فصل را با یک نتیجه مقتدرانه آغاز کنیم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیمی است که در این چندین سال اخیر کمترین تغییرات را در تیم خود ایجاد کرده و از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و امسال هم توانسته 2 جام کسب کند،حتی در بیشتر دقایق بازی به تیم ما فشار مضاعفی وارد موقعیت های خوبی را روی دروازه ما ایجادکردند اما تلاش بازیکنان باعث شد تا از این دیدار سخت پیروز خارج شویم.

دروازه بان سیاه جامگان درباره عملکردش دربازی با ذوب آهن گفت: از عملکردم در این مسابقه رضایت کامل دارم و از همه بهتر اینکه توانستم اعتمادی را که کاظمی دربازی دادن به من کرده بود با بازی خوبم باعث خوشحالی سرمربی تیم شدم. .

ناصری در پایان درخصوص بازی هفته دوم با پدیده تصریح کرد: امیدوارم در بازی با پدیده که به نوعی یک دربی خانگی محسوب می شود در وهله نخست بازی تماشاگر پسندی را از هر 2تیم شاهد باشیم و در نهایت امر آن دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار