مدیرتیم فوتبال سیاه جامگان گفت: دربی مشهد از حساسیت بالایی برخوردار است اما به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستیم.

رضا رهقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشگاه باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی هفته دوم سیاه جامگان با پدیده خراسان تصریح کرد: پدیده از کادر فنی و بازیکنان خوبی در ترکیبش بهره می برد اما امیدوارم در آن بازی هم مانند دیروز با تلاش بازیکنان تیم و حمایت پرشور هواداران بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص بازی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: با تیم قهرمان جام حذفی بازی داشتیم و این تیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه ما خلق کرد اما در نهایت این دیدار با پیروزی سیاه جامگان به پایان رسید.

مدیر این تیم درباره کاپیتانی میثم حسینی در بازی مقابل ذوب آهن گفت: به صلاحدید فرهاد کاظمی به ترتیب ما رضا نورمحمدی، غلامحسین بادامکی و میثم حسینی کاپیتان های اول تا سوم تیم هستند در  صورتی که بادامکی و نورمحمدی در ترکیب حضور نداشته باشند وظیفه کاپیتانی تیم بر عهده حسینی خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که آیا داوری در این بازی مشکلی داشت یا خیر پاسخ داد: داوری در این بازی مشکلی نداشت و تیم داوری کارش را به درستی انجام داد.

وی درباره حضور کم تماشاگران در بازی دیشب گفت: به دلیل اینکه بازی در وسط هفته برگزار شده بود تماشاگران کمی برای استقبال این دیدار به ورزشگاه ثامن آمده بودند،مسئولان باید تدابیری بیاندیشند که در نیم فصل دوم استادیوم امام رضا آماده بهره برداری شود تا هواداران خوب مشهدی از دیدن بازی تیم محبوب خودشان محروم نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار