شروع طوفانی سیاه جامگان در لیگ شانزدهم/خط و نشان جدی این تیم برای سایر رقبا

تیم سیاه جامگان در لیگ شانزدهم شروع طوفانی داشته باشد قهرمان قهرمان جام حذفی کشور را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شروع امیدوار کننده سیاه جامگان در لیگ شانزدهم این تیم در دیدار نخست توانست اولین شگفتی لیگ شانزدهم را با برد مقابل قهرمان جام حذفی و سوپر جام ایران رقم بزند.

قبل از بازی سیاه جامگان مقابل ذوب آهن کمتر کسب باور می کرد که تیم برنده سیاه جامگان باشد اما در کمال ناباوری این اتفاق رخ داد و تیم فرهاد کاظمی توانست برخلاف انتظارات عمل کند و سه امتیاز این بازی را کسب کند.

سیاه جامگان با وجود ناهماهنگی با یکدیگر شروع طوفانی در هفته اول لیگ شانزدهم داشت و برای سایر رقبای خود خط و نشان جدی بکشد و به طور حتم با هماهنگی بازیکنان این تیم در هفته های آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت کاظمی نشان داده که همواره تیم های خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر می کند.

این بار هم تبحرش را بار دیگر در تیم سیاه جامگان به نمایش گذاشت این موضوع را باید اذهان کنیم که سیاه جامگان در قرعه کشی بازی ها هم شانس زیادی آورد چرا که چهار هفته متوالی میزبان است و از امتیاز میزبانی می تواند نهایت استفاده را ببرد.

هفته های نخست امتیازات لازم را کسب کند تا در هفته های پایانی حسرت امتیاز بازی های خانگی اش را نخورد،این تیم هفته آینده یک دربی حساس و مهم با رقیب همشهری خود پدیده در پیش دارد.

به هر حال باید دید شاگردان فرهاد کاظمی در دربی نشان دهند که سه امتیاز بازی نخست تصادفی نبوده و با تلاش و انگیزه بالای بازیکنان این نتیجه به دست آمده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار