ناصری: ذوب آهن خیلی خوب از اشتباهات حریفان استفاده می کند

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:ذوب آهن از جمله تیم هایی است که خیلی خوب از اشتباهات حریف استفاده می کند.

محمدناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد شکست تیم سیاه جامگان مقابل ذوب آهن بیان کرد: ذوب آهن از تیم‌های خوب کشور است که در چند سال اخیر همواره جزو پنج تیم نخست لیگ برتر بوده است. با تیمی بازی داشتیم که می‌دانستیم طی هفته‌های گذشته بازی های خوبی را ارائه کرده است و برای برد پا به میدان مسابقه می گذارد که با استفاده از تجربیات بازیکنانش توانستند تیم ما را شکست دهند و سه امتیاز این بازی را کسب کنند.
 
وی درباره دیدار امروز عنوان کرد:ما در این بازی دفاعی بازی کردیم تا گل نخوریم. تا دقیقه 70 توانستیم ذوب آهن را کنترل کنیم ولی روی یک اشتباه گل خوردیم که این هم جزئی از فوتبال است. ذوب آهن از جمله تیم هایی است که خیلی خوب از اشتباهات حریفان استفاده می کند.

دروازه بان تیم سیاه جامگان درباره عملکردش در این دیدار گفت:عملکردم در این دیدار رضایت بخش بود،البته می توانستم روی گل تیم ذوب آهن تاثیر به سزایی داشته باشم، که متاسفانه شانس با من یار نبود نتوانستم از به ثمر رسیدن گل جلوگیری کنم.

وی درباره داوری این دیدار اظهار کرد:داوری هیچ مشکلی نداشت،توانست کارش را به نحو احسن انجام دهد.

ناصری در پایان با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل پدیده در هفته هفدهم لیگ برتر بیان داشت: تیم پدیده یقیناً تیم خیلی خوبی است و ما بازی سختی مقابل این تیم داریم.اگر می‌خواهیم برای کسب مقام بجنگیم باید در این دیدار پیروز شویم و در دیدارهای باقیمانده نیز مقابل رقبا امتیازات لازم را کسب کنیم. نیازمند کسب تمامی امتیازات خانگی هستیم چراکه این امتیازات در هفته‌های پایانی به درد ما می‌خورد و در شرایط سخت به تک امتیازها نیاز خواهیم داشت.هواداران نباید در شرایط سخت تیمشان را تنها بگذارند چون ما با تمام توان می‌جنگیم تا نتیجه دلخواه آن‌ها را کسب کنیم و راضی به خانه‌های شان بفرستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار