مالک تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته هواداران تیم آزاد هستند هر نامی را که دوست دارند برای باشگاه انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به اینکه قرار بود تیم سیاه جامگان در ابتدای لیگ شانزدهم با نام اف سی مشهد در مسابقات شرکت کند اما این نام از سوی کمیسیون ماده پنج تربیت بدنی استان خراسان پذیرفته نشد و بر همین اساس پس از بررسی های لازم تصمیم گرفته شد تا در ادامه لیگ با همان نام قبلی در رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند.

در این میان نام‌هایی از طرف مردم به مدیر عامل و مالک این تیم پیشنهاد شد، اما هیچ‌کدام آنها به نتیجه ای نرسید تا اینکه سرانجام این تیم با همان نام پیشین خود یعنی سیاه‌جامگان وارد لیگ شانزدهم شد.

بر این اساس، گفته می‌شود مسئولان سیاه‌جامگان پس از نام های اف سی مشهد و سیاه جامگان، به دنبال نام جدید برای تیمشان هستند، این اتفاق که قرار بود پیش از برگزاری بازی هفته پنجم این تیم بیفتد که تاکنون رخ نداده است.

در میان نام های پیشنهادی، نام پرسپولیس مشهد نیز یکی از گزینه های محتمل بود که گویا به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم منتفی شده است.

مالک تیم سیاه جامگان در خصوص اینکه آیا نام پرسپولیس از لیست پیشنهادی این تیم برای ادامه حضور در لیگ شانزدهم منتفی شده است یا خیر،تصریح کرد: مدیرعامل سیاه جامگان بیشتر در جریان این موضوع است و بهتر است از وی ماجرای تغییر نام پرسپولیس مشهد را پیگیری کنید.

عباسی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته هواداران تیم آزاد هستند هر نامی را که دوست دارند برای باشگاه انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار