برانکو: بازی زیبایی بود و همه از این بازی لذت بردند / همه ما دنبال ارتقاء فوتبال ایران هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل سپاهان در سطح رقابت های اروپایی بود،در کل بازی زیبایی بود و همه لذت بردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار پرسپولیس برابر سپاهان که با نتیجه 3 بر 1 به پایان رسید، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در ابتدا مایلم  درگذشت ورزشکار پارالمپیکی و همچنین کمک داور فوتبال را تسلیت بگویم.
 در مورد بازی باید بگویم امروز فوتبال، زیباترین چیزی که می‌توانست را ارائه داد و هواداران دو تیم با تشویق‌های خود این فضا را ساختند و هر دو طرف 90 دقیقه تیم‌هایشان را تشویق کردند.

برانکو در ادامه افزود: هواداران دو تیم فقط برای تشویق تیم شان آمده بودند و بازیکنان دو تیم هم تمام توانشان را گذاشتند. بازی زیبایی بود و همه از این بازی لذت بردند و این دیدار در سطح بازی‌های اروپایی بود.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: طبیعی است که بیشتر تبریک را به بازیکنانم می‌گویم که رفتاری قهرمانانه داشتند و می‌خواستند که این بازی را ببرند و بزرگ‌ترین جایزه را آنها و هواداران ما کسب کردند. همه می‌دانیم رقابت سنگینی بین پرسپولیس و سپاهان بوده و از این بازی راضی هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم، واقعا انرژی گذاشتند. سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و به بهترین شکل ممکن بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعطیلی لیگ و اینکه بدون ملی‌پوشان در جام حذفی بازی می‌کنند یا نه، گفت: بهترین روش حفظ آمادگی تیم‌ها برگزاری مسابقات لیگ برتر است. مشخص نیست چند ملی‌پوش داریم و بدون ملی پوشان تیم بازی خواهیم کرد و در باشگاه فردا در مورد این موضوع بیشتر بحث می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد رابطه‌اش با تیم ملی گفت: قبلا هم نظرم را در این مورد گفته‌ام نمی‌خواهم عامل برهم زننده برنامه تیم ملی باشم و هر کدام از ما برنامه خودمان را داریم. وقتی من سرمربی تیم ملی بودم حداکثر زمان تعطیلی لیگ ۱۰ تا ۱۵ روز بوده است. ما دربی را خوب برگزار کردیم و قبل از بازی با تراکتورسازی فقط یک تمرین دسته جمعی داشتیم و طیبعی است همه ما به دنبال داشتن تیم ملی قوی هستیم و در کنار باشگاه‌ها تیم ملی است که می‌تواند نمایشگر فوتبال خوب ملی‌مان باشد.

برانکو در مورد ارتباطش با تیم ملی گفت: من ارتباطی با آنها ندارم اما همه ما هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها دنبال ارتقا فوتبال ایران هستیم، .

ایوانکوویچ در مورد آمادگی بدنی کم بازیکنان پرسپولیس گفت: اجازه بدهید با نظر شما مخالفت کنم، تیم ما بسیار آماده است و طبیعی است برخی بازیکنان از نظر بدنی مشکل داشته باشند، زیرا طارمی دوره آماده سازی را با ما نگذراند. دو مهاجم ما انرژی زیادی صرف می‌کنند. ما در دقیقه ۸۵ هم در زمین حریف دفاع می‌کردیم و این کار را تیمی که مشکل بدنی داشته باشد نمی‌تواند انجام بدهد. خیلی توپ را به بیرون زدیم اما تا ثانیه‌های آخر حریف را تهدید می‌کردیم. ما آمادگی بدنی خوبی داریم و کار آماده سازی بدنی بازیکنان در جریان فصل متوقف نمی‌شود و هم امروز و هم بعد از آن آمادگی بازیکنان ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
ضمن تبریک به هردوباشگاه پرسپولیس وسپاهان ازبازی زیبای هردوتیم تبریک میگم وبه عنوان هوادارپرسپولیس اگرتیمم دراین بازی بازنده میشداصلاناراحت نمیشدم چون شاهدیک بازی زیبابودم وسپاهان اصلاچهره یک بازنده رانداشت..
آخرین اخبار