علی عسگری:داوری افتضاح بود/عملکردم رضایت بخش بود

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: اشتباهات داوری در این دیدار به ضرر سیاه جامگان و چیزی فراتر از فاجعه بود.

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: تراکتور یکی از تیم‌های خوب لیگ شانزدهم است و گل زودهنگام این تیم در دقایق آغازین بازی سبب شد شیرازه تیم ما از هم بپاشد، اما در نیمه دوم شرایط برای ما عادی شد و توانستیم حملات زیادی را روی دروازه تراکتوری ها ایجاد کنیم،اما متاسفانه روی دو ضد حمله دروازه مان باز شد.

وی درباره عملکرد داور در این مسابقه گفت: اشتباهات داوری در این دیدار به ضرر سیاه جامگان بود و چیزی فراتر از فاجعه در این مسابقه اتفاقاتی رخ داد که نشان دهنده اوج مظلومیت سیاه جامگان و نادیده گرفته شدن حق این تیم ریشه دار استان خراسان بود.

بازیکن تیم سیاه جامگان درخصوص عملکردش دراین مسابقه گفت: عملکردم در این مسابقه رضایت بخش بود.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تهران درمورد برنامه ی این تیم در تعطیلات پیش رو گفت: دراین باره اعلام دقیقی ندارم تنها می توانم بگویم کادرفنی درباره برنامه های تیم در تعطیلات تصمیم گیری می کند. 

علی عسگری درپایان درباره تعطیلات لیگ برتر که از بعد از هفته هفتم آغاز می‌شود، اظهار داشت: کاری از دست ما ساخته نیست باید کار خودمان را انجام دهیم. هرچه بگوییم تأثیر ندارد البته باید از تیم ملی حمایت کرد تا بتواند موفق باشد چرا که دو بازی حساس در پیش دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار