نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فلسفه عاشورایی است و این تفکر اقتداربخش نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی با تبریک هفته دفاع مقدس  گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فلسفه عاشورایی است و این تفکر والاست که نظام اسلامی را بر قله های اقتدار و اثربخشی بالا قرار داده است.
امام جمعه شهر اراک افزود : دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند است که باید ارزش ها و پیام های آن در لایه های جامعه تعمیق یابد.
وی افزود: قدرتمندی نظام اسلامی به لایه های نظامی و سرمایه های مادی نیست بلکه ستون اصلی و تعیین کننده آن نیروی انسانی فکور و متعهد است که بستر سازی توسعه متوازن و پاسداشت سرمایه های نرم نظام را برعهده دارد.
وی با تبریک سال جدید تحصیلی هم افزود: دانشگاه ، مدارس و حوزه ها کانون پرورش نسل آینده کشور هستند و باید زنجیره علم آموزی از کودکی تا بالاترین مدارج علمی در مسیر اسلام و خدمت به به کشور ، هدفمند و اصولی دنبال شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: بدنه دولت و نهاد خانواده باید به جای برخی اسراف ها ، عادات نادرست و هزینه در امور غیرحسنه، سرمایه ها را به حوزه تعلیم و تربیت علوم و معرفت انسانی هدایتگری کنند و غنیمت دانستن فرصت ها، با تربیت نسل کوشا و اثرگذار، پس اندازهای واقعی برای کشور داشته باشند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، ولی فقیه ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.