کمپین حمایت از صنایع دستی ایرانی در کرمانشاه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیر تبلیغاتی نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی گفت: کمپین حمایت از صنایع دستی ایرانی در کرمانشاه راه اندازی  می شود

میلاد تیرانداز گفت: یکی از اصلی ترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی به ویژه تولیدات سنتی و صنایع دستی است که در همین راستا کمپینی تشکیل داده ایم که شهروندان کرمانشاه با عضویت و همراهی آن بتوانند در این مسیر گام بردارند.

وی ادامه داد: این کمپین برای حمایت از تولید داخلی و تشویق شهروندان کرمانشاهی به خرید صنایع دستی ایرانی و دلگرمی هنرمندان هنرهای سنتی کشور که به مدت 5 روز مهمان این شهر و دیار هستند، ایجاد شده است.

تیرانداز تصریح کرد: در این کمپین تولیدات هنرمندان صنایع دستی بدون واسطه و با تنوع بالا محصولات در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه به بازدیدکنندگان معرفی می شود تا علاقه مندان به هنرهای سنتی با اطمینان از اصالت اثر هنری محصول را خریداری کنند.

وی افزود: در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه بازارچه ای راه اندازی شده و به هنرمندان صنایع دستی اختصاص یافته تا حضور دلال ها از بین رود و هنرمندان بتوانند با مخاطبان خود، ارتباط مستقیم برقرار کنند.

مدیر تبلیغاتی نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی گفت: نباید فراموش کنیم که هنرمند فروشنده نیست و نمی تواند هم به تولید و هم به عرضه آثار خود فکر کند در نتیجه لازم است، کسانی به بازاریابی و شناخت سلیقه مخاطبان بپردازند و حاصل این پژوهش را در اختیار هنرمندان قرار دهند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کمپین ، حمایت ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.