در تابستان امسال 650 هزار نفر وارد شهرستان روانسر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت: در تابستان امسال 650 هزار نفر وارد شهرستان روانسر شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی داشته است.

سیف الله رنجبر افزود: در این مدت 220 هزار نفر از آثار دیدنی و گردشگر شهرستان روانسر دیدن کرده اند.

وی اظهار داشت: در این مدت 46 هزار نفر به مجموعه غار قوری قلعه وارد شده اند که 30 هزار و 170 نفر از جاذبه های داخل غار بازدید کرده اند.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری روانسر از رشد 16 درصدی اسکان مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: 212 هزار و 300 در چادرهای مسافرتی بوستان ها و حاشیه بلوارها ، دو هزار و 200 نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش ، یک هزار و 100 نفر در طرح خانه مسافر و چهار هزار و 400 نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان یافته اند.

رنجبر اضافه کرد: در این ایام 250 مورد از اماکن بین راهی بازدید شده و سه هزار برگ بروشور معرفی شهرستان ، نقشه گردشگری استان و تراکت پیام های بهداشتی در بین مسافرین توزیع شده است.

غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.