معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از انتخاب بهترین آثار ارائه شده در نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛پروانه حیدری  گفت:در خلال برگزاری نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی که از 29 شهریور تا دوم مهر ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد، غرفه‌ای را به نمایش برترین آثار صنایع دستی کشور اختصاص خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: در این غرفه که به عنوان غرفه برتر نامگذاری شده از هر استان و هر رشته صنایع دستی یک اثر به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.با توجه به حضور کارشناسان برجسته حوزه صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی کشور و همچنین کارشناسانی از استان کرمانشاه، این آثار برتر مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.
 
حیدری تصریح کرد: پس از انجام بررسی و داوری آثار موجود در غرفه برتر نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی کرمانشاه، آثاری به عنوان منتخب برگزیده خواهند شد که در پایان جشنواره با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از صاحبان و خالقان آن آثار تجلیل به عمل می آید.
 
وی همچنین در خصوص تعداد برگزیدگان و منتخبین این غرفه برتر، گفت: تعداد برگزیدگان و منتخبین بستگی به سطح کیفی آثار و نظر داوران دارد، ما هیچ محدودیتی برای اعلام برترین ها نداریم به شرط آنکه آثار دارای سطح کیفی بالایی باشند و بتوانند نظر هیات داوران را جلب کنند.
 
نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی از 29 شهریور تا دوم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.