آبادان ؛

اختصاص ۴۰ درصد سهمیه اینترنتی برای سرشماری نفوس و مسکن به شادگان

۴۰ درصد سهمیه اینترنتی برای سرشماری نفوس و مسکن به شادگان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرج الهی فرماندار شهرستان شادگان گفت: همه دستگاه‌ها باید برای همکاری با سرشماری جدی باشند ۴۰ درصد سهمیه اینترنتی به شادگان داده‌شده تا مردم از طریق اینترنت خود اظهاری کنند سرشماری بحث بسیار مهمی می‌باشد و دستور رسمی رئیس‌جمهور است.

بهروز فرج الهی امروز در جلسه شورای اداری شادگان افزود: در این جلسه با توجه به‌پیش رو بودن بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و سرشماری نفوس و مسکن تصمیمات و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی گفت: تکریم ارباب‌رجوع در ادارات و رعایت حقوق آن‌ها در اولویت امور است که باید صورت گیرد حتی اگر کار مراجعین درست نشود کارمندان موظف‌اند اخلاق نیکو داشته باشند.

فرماندار شهرستان شادگان افزود: با توجه به پروژه مهم مهر و شروع مدارس، باید گفت آموزش‌وپرورش رکن و اساس کشور است. در جلسه‌ای که با مسئولین آموزش‌وپرورش استان انجام گرفت شاخص‌هایی مطرح شد که باید همه آن‌ها رعایت شوند.

فرج الهی گفت: ما باید ردیف استخدامی برای به‌کارگیری نیروهای بومی در آموزش‌وپرورش شادگان اخذ کنیم تا بتوانیم خروجی آموزش‌وپرورش را کمتر کنیم.

وی افزود: برای پیش‌دبستانی‌ها به ویژه در مناطق دوزبانه باید حساسیت و توجه بیشتری به خرج دهیم ازنظر محتوایی لازم است مربیان مهارت افزون‌تری داشته باشند.

فرماندار شادگان گفت: در کاهش درصد بی‌سوادی شهرستان شادگان شورای مربوطه باید فعالیت کند و این امر مهم را موردبررسی قرار دهد ولی متأسفانه فعالیتی نداشته و لازم است بحث بی‌سوادی والدین به‌صورت جدی پیگیری و مرتفع شود.

وی افزود: شاخص سلامت، بهداشت و درمان باید مدارس جدی گرفته شود. برای مشورت کردن و تشویق دانش آموزان به صبحانه خوردن باید با والدین و خود دانش‌آموز جلساتی برگزار شود.

فرج الهی گفت: همه دستگاه‌ها باید برای همکاری با سرشماری جدی باشند 40 درصد سهمیه اینترنتی به شادگان داده‌شده تا مردم از طریق اینترنت خود اظهاری کنند سرشماری بحث بسیار مهمی می‌باشد و دستور رسمی رئیس‌جمهور است.

وی افزود: با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان، مسئولان مربوطه فضاهای فیزیکی مدارس و ادارات را بررسی کنند پشت‌بام‌ها و دیوارها عایق‌بندی شوند تا با شروع بارندگی غافل‌گیر نشوند.

فرماندار شادگان گفت: با فرارسیدن مهرماه و شروع مدارس جامعه زنده می‌شود و کارها به‌نوعی آغاز می‌شود لذا دستگاه‌ها برای فصل مدارس خود را آماده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.