اصفهان؛

50 درصد سرشماری 95 مربوط به اصفهان است

فرماندار اصفهان گفت: در سرشماری سال جاری 50 درصد سرشماری تنها مربوط به شهرستان اصفهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فضل الله کفیل در نسشت مشترک مربوط به سرشماری نفوس و مسکن از  25 مهرماه تا 25 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی ازرویدادهای مهم در هر مقطع کنونی که به صورت پنج ساله برگزار می‌شود سرشماری نفوس و مسکن است.

 وی با بیان اینکه در سرشماری نفوس و مسکن سال 1390، 44 درصد کلانشهر اصفهان مورد سرشماری قرار گرفت، اضافه کرد: این در حالی است که در سرشماری سال جاری 50 درصد سرشماری تنها مربوط به شهرستان اصفهان است.

 فرماندار اصفهان ادامه داد: دستورات اجرایی به منظور بهتر برگزار شدن برنامه سرشماری به آموزش و پرورش و ناوگان اتوبوس رانی ابلاغ شده و در این خصوص لازم است شهرداری و آموزش و پرورش در نصب بنر کمک رسانی کنند.

کفیل با اشاره به اینکه پکیج اطلاع رسانی از طریق مدارس در سراسر استان پخش می‌شود، افزود: در تاریخ 5 مهرماه دوشنبه زنگ سرشماری در یک واحد پسرانه زده خواهد شد. البته به صورت سمبلیک در روز شنبه زنگ سرشماری نفوس و مسکن همراه با زنگ آغاز مدارس نواخته می شود.

وی با اشاره به نحوه صحیح اطلاع رسانی در سطح شهر، خاطر نشان کرد: بسته تبلیغاتی شهرداری جدا از بسته تبلیغاتی فرمانداری است. بنابراین این بسته باید یک بسته جامع باشد و سقف انتظار از شهرداری این است که 50 درصد هزینه تبلیغات را برعهده گیرد.
 
فرماندار اصفهان با اشاره به برگزاری بخشی از سرشماری به صورت الکترونیکی گفت: حوزه فناوری نباید کوچک‌ترین مشکلی در خصوص ثبت اطلاعات داشته باشد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.