آبادان؛

قراردادن امکانات دستگاه اجرایی در اختیار ستاد اجرای طرح عمومی سرشماری نفوس و مسکن

دستگاهای اجرایی امکانات خود را در اختیار ستاد اجرای طرح عمومی سرشماری نفوس و مسکن قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای اداری با بیان اینکه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دستور کار دولت قرار گرفت، گفت: تمام دستگاههای اجرایی بر مبنای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های دولت باید تمام امکانات خود را در اختیار ستاد اجرایی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن قرار دهند تا ماموران این طرح اطلاعات دقیق بدست آورند.

حیاتی افزود: همه شوراها و دهیاران در روستاها نیز همکاری لازم را با ماموران سرشماری در جهت بدست آوردن اطلاعات دقیق از خانواده های روستایی همکاری و تعامل داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از آزادگان خرمشهری گفت: امروز هر چه داریم از استقامت و پایداری ایثارگران، آزادگان و خانواده های معزز شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است و به برکت این مجاهدان انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی توانسته است به اوج قله های عزت ، شرافت و ترقی برسد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهرافزود: همه ما باید بدانیم که دشمن انقلاب اسلامی با راه انداختن جنگ نیابتی در پشت مرزهای کشور جمهوری اسلامی ما عزم خودش را جزم کرده و برای مقابله با آن در جهت حفظ وحدت، اتحاد و همدلی تحت فرامین مقام معظم رهبری دولت منتخب ملت ایران اسلامی را یاری کنیم.در این نشست از سه آزاده خرمشهری تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.