آبادان؛

تشکیل کمیته های دائمی مشترک آموزشی درمنطقه آزاد اروند

کمیته های دائمی مشترک آموزشی در منطقه آزاد اروند تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این کار در راستای تعالی و توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر(منطقه آزاد اروند) انجام می شود.

سید مرتضی نعمت زاده  از نیروی انسانی، به عنوان مهمترین و استراتژیک ترین بخش از منابع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه نام برد و افزود: توجه و تمرکز بر روی این بخش مهم می تواند ما در راستای دستیابی به اهداف کلان فرهنگی کمک کند.

وی با اشاره بر اهمیت و نقش به سزای توسعه منابع انسانی در رشد و پیشرفت اقتصادی گفت: توجه ویژه به جایگاه آموزش و پرورش به عنوان کارخانه تولید منابع بکر و سازنده نیروی انسانی سبب می شود تا ضمن هم گرایی و هم گونی مشترک با وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی این حوزه، شاهد تحول و دگرگونی شگرف در بخش آموزش و پرورش منطقه آزاداروند باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برگزاری جلسات مشترک و تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تغییر و اصلاح ساختاری نظام حاکم بر آموزش و پرورش در شهرهای آبادان و خرمشهر را امری ضروری خواند و افزود: در این جلسات نمایندگان سازمان منطقه آزاد اروند و ادارات آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر حضور دارند.

نعمت زاده،  از آمادگی واحد متبوعه اش برای سازندگی و پایه گذاری بنای یک ساختار توسعه یافته و کارآمد از نظام توسعه یافته آموزشی در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ، با اشاره به برگزاری جلسات مشترک هر دو ماه یک بار افزود: این جلسات به منظور کمک به تعالی و پیشرفت آموزشی در منطقه به عنوان بهترین و موثرترین اقدام برنامه ریزی شده آموزشی کوتاه مدت  برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.