مهناز صادقی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس هیات فوتبال اعلام کرد: با توجه به مشکلاتی که این تیم در رابطه با دیر صادر شدن مجوز و به تعویق افتادن تمرین داشت، امیدواریم با حضور مربی جدید و مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کنیم.

آبختی سنجابی گفت : استان در حوزه فوتبال بانوان از قطب های مطرح کشور است که با وجود استعداد های خوب و ظرفیت بالا نتوانسته تمرینات خود را به موقع و مانند سایر استان ها در زمان مناسب آغاز کند.

وی افزود: این موضوع همواره از نظر روانی و هم از نظر جسمی باعث آسیب دیدن ورزشکاران و کاهش کارایی آنها در طول برگزاری مسابقات شده است.

سنجاب تاکید کرد : تیم پالایش گاز از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر در هشت دوره متوالی لیگ برتر حضور داشته و با وجود مشکلات فراوان در زمینه مجوز برای تمرین و جذب بازیکن همیشه یکی از مدعیان و رقیبان سرسخت این مسابقات است.

سنجانی در خصوص سرمربی سابق این تیم هم گفت: خانم ایناس آراسته نژاد یکی از بهترین مربی های تیم فوتبال بانوان کشور است که در طول مربیگری خود افتخارات زیادی را کسب کرده و توانسته تیم فوتبال بانوان ایلام و استعدادهای ورزشی استان را در کشور و لیگ برتر مطرح کند.

وی تاکید کرد: آراسته نژاد بعد از هشت سال تلاش برای انسجام تیم پالایش گاز و کسب عناوین مختلف برای این تیم با رای و نظر هیات مدیره برکنار شد و امیدواریم شاهد حضور این مربی موفق در تیم های لیگ برتر و تیم ملی فوتبال بانوان باشیم.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.