معاون عملیات انتظامی استان ایلام گفت: جامعه‌محوری یکی از رویکردهای پلیس ایلام است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛شهاب عزیززاده اعلام کرد : در سال 95 از جمله برنامه‌های که توسط این معاونت عملیاتی شده بیشتر در حوزه پیشگیری بوده است.

وی گفت: در واقع پیشگیری از وقوع جرائمی که در سطح جامعه رخ می‌دهد خصوصا سرقت و همچنین کاهش تصادفات جاده‌ای، تصادفاتی که در سطح درون شهری و برون شهری است در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : از جمله ماموریت‌های ویژه‌ای که برنامه‌ریزی‌های این معاونت گنجانده شده بحث ماموریت بزرگ اربعین است و دیگری بحث چابک سازی واحدهای عملیاتی بوده تا سریع‌تر بتوانند به نیازهای پلیسی مردم در تماس‌های 110 رسیدگی کنند.

عزیززاده تاکید کرد : پلیس 110 در تاریخ 1379/07/20 در سالروز ولادت حضرت علی(ع) و در سالی که به نام مبارک آن حضرت نامگذاری شد تاسیس شد و عملا در مرکز تهران و 300 شهر کشور آغاز به کار کرد و چون یک پلیس نوپا بود در حال تکامل است که به تکامل‌های بسیار خوبی هم رسیده است و دستاوردهای خوبی هم در این زمینه داشته است.

معاون عملیات انتظامی استان به دستاوردهای پلیس 110 اشاره کرد و افزود : ترویج عدالت اجتماعی و تساوی حقوق در جامعه از نمونه دستاوردهای این حوزه است.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.