ورزشکاران زنجانی پارالمپیک پس از پایان رقابت ها به زنجان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ 4نفر از کاروان پارالمپیکی 9 نفره ی استان زنجان در رشته های بسکتبال با ویلچر و دوومیدانی ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان مورداستقبال قرار گرفتند.

احمد اجاقلو اولین دونده ی سرعت از کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو دوژانیرو بود که توانست در دوی 100 متر به فینال این رقابت ها راه یابد و در پایان مقام هشتم مسابقات را کسب کند.

اجاقلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت: رکورد 10 دقیقه و 88 ثانیه آخرین رکورد من بوده است اما در شرایط موجود در المپیک موفق به کسب رکورد بالاتر از 11 دقیقه و 22 ثانیه نشدم.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور مربی اش در ریو و حتی در دو ماه آخر تمریناتش اظهار داشت: مربی مذکور سرپرستی دو ئرزشکار را به عهده داشت که این کار من را در رقابت ها سخت کرد.

دونده ی سرعت 100 متر کشورمان با بیان اینکه سطح فنی مسابقات در پارالمپیک بسیار بالاست افزود:امیدوار است بتواند در رقابت های پیش رو موفق باشد و برای استان زنجان و کشورمان ایران کسب افتخار کند.

کمال عشق سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایران در رقابت های پارالمپیک ریو نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خاطر نشان کرد: مقام دهم این بازی ها را کسب کرده اندوتعداد محدود اردو ها؛ حضور نداشتن در سال های قبل میادین بین المللی ورزشی از دلایل عدم موفقیت تیم بسکتبال با ویلچر ایران در پارالمپیک بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.