فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف دو فقره زمین‌خواری و رفع تصرف از حدود 14 هکتار از اراضی ملی به ارزش 9 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی‌نژاد گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در شهرستان ممسنی، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در بررسی های انجام شده دريافتند که بخشی از اراضی ملی به میزان 7 هكتار و 3 هزار و 666 متر مربع به ارزش تقریبی 5 ميليارد ريال را که بصورت غیرقانونی تصرف شده بود که با تلاش عوامل انتظامی شهرستان و عوامل يگان حفاظت منابع طبيعی، اراضی تصرف شده  آزاد و به اراضی ملی برگردانده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی بیان كرد: در پرونده‌ای مشابه نیز میزان 6 هكتار و 2 هزار و 574 مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال را که بصورت غیرقانونی به تصرف درآمده بود نیز از وجود متصرفان خلع ید شد.
سرهنگ عبادی‌نژاد از عزم جدی پليس برای برخورد با پديده زمين خواری در سطح شهرستان خبر داد و افزود: حفظ بيت المال، اراضی ملی و منابع طبيعی از دست متجاوزان به اراضی ملی و سودجويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار