شیراز؛

کشف محموله كالای قاچاق ميليونی در فسا

730میلیون ريال انواع کالای قاچاق در شهرستان فسا کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان فسا از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف هفتصد و سی میلیون ريال انواع کالای قاچاق خبر داد.
سرهنگ علی شیبانیان گفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت دو روز در سطح شهرستان فسا به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، حین کنترل محورهای مواصلاتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون تعداد 21 دستگاه ادوات سم پاشی، از خودرو وانت سایپا مقدار يك تن و 800 كیلوگرم برنج و 135 کیلوگرم عدس و 100کیلوگرم شکر قاچاق، از یک دستگاه سواری پراید تعداد 264ثوب البسه قاچاق کشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا اضافه كرد: در اين طرح ماموران موفق شدند دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق را در سطح شهر متوقف كه ارزش اين دو دستگاه وسيله نقليه نيز 250 میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ شیبانیان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه 730 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: خودروهای حامل قاچاق توقیف و متهمان دستگیرشده با پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی خاطرنشان کرد: از نمونه بارز اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که مجموعه انتظامی شهرستان فسا با تمام توان در این راه تلاش می کند و می طلبد که شهروندان نیز با اعلام موارد مشکوک به مرکز فوریت های 110 با پلیس همکاری كنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار