شهدای منا در پاکی و بی‌آلایشی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ حجت‌الاسلام محمد جمالی گفت: به‌مناسبت  سالگرد عروج ملکوتی حجاج بیت الله الحرام و حادثه دلخراش منا، اعضای سازمان بسیج طلاب گیلان دیداری با خانواده شهید حاجی منا حاج محمدحسین رمضانی انجام دادند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دیدار با جمعی از بسیجیان به همراه روحانیون سپاه قدس گیلان انجام شد افزود: شهید بسیجی حاج محمدحسین رمضانی از جوان ترین شهدای منا در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج محمدحسین رمضانی پیشرو در اردوهای جهادی مناطق محروم بود و فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه داشت گفت:  از جمله فعالیت‌های این شهید بزرگوار کمک در احداث مسجد روستای جورکاسر بخش مرکزی شهرستان املش است.

جمالی با تاکید براینکه مساعدت شهید رمضانی جهت احداث خانه‌های محرومان از جمله خصوصیات دیگر این شهید در اردوهای جهادی بود افزود: از شهید رمضانی تنها یک فرزند پسر چهارساله به یادگار مانده که همچنان منتظر بازگشت پدر مهربان خود است تا او را در آغوش خود بگیرد.

جمالی با تاکید براینکه شهدای منا در حالی به شهادت رسیدند که عرفات و مشعرالحرام را درک کرده بودند گفت: شهدای منا در پاکی و بی‌آلایشی و مظلومانه در مسیر رمی جمرات و در لباس احرام به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار یک جلد قرآن کریم، کتاب پرتوی از قرآن و لوح یاد بود از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان به خانواده این شهید تقدیم شد افزود: به روح بلند و ملکوتی همه شهدای منا فاتحه و صلوات می‌فرستیم و از خداوند متعال نابودی آل سعود جنایتکار را خواستاریم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، شهدای منا ، رشت ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.