مه لقا جام بزرگ با توجه به مجموع امتیازات کسب شده از سوی فدراسیون جهانی به رقابتهای فینال فینالیست های جهان دعوت شد.

جام بزرگ به رقابت های فینال فینالیست های جهان معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ناصر رسولی سرپرست سازمان تیم‌های ملی با اعلام این خبر گفت: در World Cup هایی که طی یک سال برگزار می‌شود، نفرات برتر در هر رشته با توجه به امتیاز کسب شده، از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) به مسابقات فینال فینالیست‌ها دعوت می‌شوند.

وی افزود: رقابتهای فینال فینالیست های جهان امسال در کشور ایتالیا و در ۱۵ رشته برگزار می شود که در تفنگ بادی بانوان، الهه احمدی بعنوان مدافع قهرمانی در این رقابتها حضور خواهد داشت و در تفنگ بادی مردان نیز، حسین باقری با توجه به کسب مدال نقره خود در رقابتهای جام جهانی باکو دعوت شده است.

رسولی در ادامه گفت: در تفنگ سه وضعیت بانوان ۸ نفر دعوت شده اند که در غیاب نفر هشتم و باتوجه به مجموع امتیازات کسب شده توسط تیرانداز کشورمان مه لقا جام بزرگ و کسب عنوان پنجمی خود در رقابتهای جام جهانی ریو از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی دعوت شد.

حال رقابتهای فینال فینالیست های جهان با حضور سه نماینده از کشورمان قرار است از ۱۳ الی ۱۹ مهرماه در کشور ایتالیا برگزار شود ضمن اینکه در سال گذشته الهه احمدی تیرانداز شایسته کشورمان با کسب مدال طلا عنوان قهرمانی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.