کرمان؛

آمادگی کمیته امداد کرمان برای جمع آوری نذورات در روز عید قربان

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار استان در روز عید سعید قربان اعلام آمادگی کرد.

آمادگی کمیته امداد کرمان برای جمع آوری نذورات  در روز عید قربانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، حجت الاسلام مصطفی طاهری گفت: هموطنان خیر و نیکوکار استان در روز عید سعید قربان می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند تا همان روز بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

وی افزود: کمک های جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام استان توزیع می شود.


طاهری تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می توانند وجوهات نقدی نذورات قربانی خود را به شماره حساب 2203136105 بانک تجارت و هم چنین شماره کارت 5859837000064879 واریز کنند تا بین نیازمندان استان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه هر سال کمیته امداد در روز عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های مورد حمایت توزیع می‌کند، افزود: این نهاد امسال نیز با همکاری مراکز نیکوکاری، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی های نیکوکار را جمع‌آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع می کند.

طاهری افزود: مردم خیر و نیکوکار استان پارسال در روز عید قربان بیش از 7 میلیارد و 516 میلیون و 252 هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان استان در قالب طرح قربانی کمک کردند.

گفتنی است: هر ساله در روز عید سعید قربان دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام به جمع آوری گوشت قربانی و دریافت نذورات مردم خداجو و نیکوکار می‌کنند و گوشت های قربانی جمع‌آوری شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار