با تلاش و پیگیری زندان جیرفت و با کمک یکی از خیرین، مددجوی زنی که به دلیل نداشتن توان مالی زندانی بود ،پس از دوماه از زندان آزاد شد.

آزادی مددجوی زن بدهکار مالی در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رییس اداره زندان جیرفت گفت :یکی از عمده ترین کارهای واحد مددکاری زندان جیرفت پیگیری و رفع مشکلات مددجویان است که این مهم در اولیت کاری بوده و کارهای زیادی در این خصوص انجام شده است.

حسین برشان افزود : تداوم در آزادی مددجویان کم خطر از جمله مددجویان محکومیت های مالی نقش بسزایی در کاهش جمعیت کیفری در زندان داشته که با هماهنگی و تعامل خوبی که با مراجع قضایی می باشد این امر محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد : در سال جاری تعداد 25 نفر از مددجویان با تلاش و همت واحد مددکاری از طریق کمک خیرین و کمک ستاد دیه آزاد شدند و 187 نفر از مددجویان به نهادهای حمایتی جهت دریافت کمک معرفی و برخی از مشکلات آنان کاهش یافته است.

برشان تصریح کرد : در سال جاری بیش از هزارو 350 مورد پرونده مددجویان توسط مددکاران این اداره مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته که نتیجه آن کاهش مشکلات مددجویان و خانواده آنان می باشد.

رییس اداره زندان جیرفت گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس در تدارک و تهیه البسه و لوازم التحریر برای فرزندان مددجویان کم بضاعت و بی بضاعت هستیم که اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ح
برچسب ها: بدهکار ، حمایت ، کرمان ، زندان ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.