استاندار کرمان در دیدار با کسبه میدان آزادی کرمان ضمن اعلام حل مشکل کسبه این میدان گفت: باند دوم فرودگاه کرمان هفته آینده راه اندازی می شود.

راه اندازی باند دوم فرودگاه کرمان هفته آیندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی بعد از ظهر امروز در نشست با کسبه اطراف پروژه میدان آزادی کرمان با اشاره به اینکه تاکنون چهار مرتبه با کسبه نشست برگزار شده است،گفت: استان کرمان دارای پیشینه طولانی به ویژه در کسب و کار است و بازار کرمان کل منطقه را اداره می‌کرده و با خارج از کشور هم مبادلاتی داشته، اما این نقش کمرنگ شده است.

وی اظهار کرد: مکران بزرگ و جاسک مورد توجه دولت یازدهم قرار گرفته و بدون یک کرمان قوی نمی‌توان مکران بزرگ را داشت و رئیس جمهوری نیز به این موضوع اقرار دارد.

استاندار کرمان افزود: وسعت کرمان یکی از دلایل عقب افتادگی این شهر است، اما 700 هزار نفر جمعیت دارد و به همین دلیل شهرداری نمی‌تواند به سراسر شهر خدمات دهد.

رزم حسینی تصریح کرد: سیاست مدیریت استان کرمان در دولت یازدهم این است که اجازه ندادیم یک مترمربع به مساحت کرمان اضافه شود و این فداکاری است، زیرا با وجود مشکلات مالی همچنان در برابر گسترش کرمان مقاومت کردیم.

استاندار کرمان با اشاره به ترافیک میدان آزادی اضافه کرد: تقاضاهای زیادی برای رفع گره ترافیکی میدان آزادی داشتیم و به همین علت پروژه میدان آزادی را کلید زدیم.

وی عنوان کرد: این در حالی بود که همه پیمانکاران طلبکار بودند و امکان کار وجود نداشت و به سمت پل‌هایی رفتیم که پل‌های روز اروپایی است و سرعت و کیفیت بالایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

رزم‌حسینی ابراز داشت: وظیفه دولتی خود می‌دانم که رضایت مردم را به دست آورم، کار پروژه میدان آزادی به سرعت توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد و از صبر و شکیبایی کسبه و مردم قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از مسیرهای پروژه میدان آزادی کرمان در مهر و آبان ماه بازگشایی و این پروژه در 22 بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و ارزش افزوده زیادی برای مالکان مغازه‌های این منطقه ایجاد می‌شود.

استاندار کرمان ادامه داد: اگر مرکز شهر کرمان آباد نشود سرمایه‌گذاران برای حضور در این خطه انگیزه‌ای ندارند، نگاه توسعه متوازن در استان در حال انجام است و کرمان آینده درخشانی در پیش دارد.

رزم‌حسینی از رفع مشکلات آب کرمان در دولت یازدهم خبر داد و ابراز داشت: همه دلسوزان کرمانی مشتاق توسعه استان هستند.

وی گفت: احداث باند دوم فرودگاه کرمان به صورت رسمی در هفته آینده آغاز می‌شود
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.