مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از اعمال جریمه نقدی 139 میلیون و 890 هزار ریالی قاچاقچیان سیگار خارجی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ نعمت اله بیرانوندی اعلام کرد: این جریمه علیه قاچاقچیان سه تخلف عرضه کالای دخانی قاچاق اعمال شد.

وی گفت: چندی پیش پلیس آگاهی شهرستان ملکشاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز متهمان دو پرونده را که در مجموع 68 هزار نخ سیگار خارجی را بصورت غیر قانونی حمل و نگهداری کرده بودند به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام ارجاع داد.

وی افزود: این پرونده ها در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز در دست رسیدگی قرار گرفت و پس از انجام تشریفات قانونی و احراز تخلف متهمان پرونده علاوه بر ضبط کالا در مجموع 85 میلیون و 80 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گفته بیرانوندی ، در راستای برخورد با متخلفان عرصه قاچاق کالا دخانی یک فقره پرونده دیگر نیز توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایلام به این اداره کل ارجاع گردید.

وی تاکید کرد: در جریان این پرونده متهمان 14 هزار و 180 نخ سیگار خارجی و 250 بسته تنباکوی قلیان خارجی را حمل و نگهداری کرده بودند.

وی اظهار کرد: پس انجام تحقیقات و تشریفات قانونی در شعبه ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی ایلام منجر به محکومیت متخلفان این پرونده به مبلغ 54 میلیون و 810 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.