فرماندار مهران گفت: تردد زائران جهت شرکت در کنگره عظم پیاده روی اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران فقط با داشتن گذرنامه و ویزای معتبر امکان پذیر است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگران جوان از ایلام؛مراد ناصری اعلام کرد: در ایام اربعین امسال با هماهنگی های بعمل آمده به هیچ وجه امکان سفر بدون داشتن مدارک قانونی به کشور عراق وجود ندارد.

وی از علاقه مندان به حضور در این آیین معنوی و عظیم خواست از هم اکنون برای دریافت گذرنامه و ویزای معتبر و نام نویسی در سایت حج و زیارت اقدام کنند.

ناصری افزود: همه تلاش خدمتگزاران به زائران اربعین حسینی در مرز و شهرستان مهران فراهم کردن امکانات برای تسهیل در ترددها است تا زائران بدون کمترین مشکل از این مرز بین المللی تردد کنند.

وی گفت: تجربه های زیادی از سفر زائران به آیین اربعین در سال های 93 و 94 بدست آورده ایم بنابراین همه توان و تلاش خود را بکار گرفته ایم تا مشکلات سال های قبل در مرز مهران را را دیگر نداشته باشیم.

فرماندار مهران تاکید کرد: البته این به معنای بر طرف شدن همه مشکلات نیست و بطور قطع امسال مشکلات جدیدی پیش روی مان خواهد بود که برای کاهش آنها برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.