معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:مرزهای جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛باقری افزود: با وجود بحران و چالش های امنیتی در کشورهای همسایه و منطقه، مرزهای ایران در امنیت کامل قرار داشته و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار خوب و بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد:ارتش همواره برای حفظ اقتدار و امنیت ایران اسلامی در صحنه حضور داشته و با آموزش نیروهای متخصص و توانمند نسبت به حفظ آمادگی نیروهای خود اقدام کرده است.

باقری با بیان اینکه اقتدار، عزت و امنیت موجود در ایران مرهون همدلی و صداقت مسئولان و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است، افزود: تدابیر فرماندهی کل قوا، همدلی و صداقت مسئولان، تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و کمک مردم، امنیت پایدار را در زیر سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج)برای کشور ایران به ارمغان آورده است.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش درحال حاضر به لحاظ تامین تجهیزات نظامی به خودکفایی رسیده است،خاطرنشان کرد: طی دوران دفاع مقدس نفروختن تجهیزات نظامی توسط کشورهای جهان به ایران باعث شد نیروهای نظامی برای تامین تجهیزات نظامی خود با تکیه بر توانمندی های متخصصان داخلی به دستاوردهای بزرگ و چشمگیری برسند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.