187 طرح عمرانی در هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛  18 طرح عمرانی شهری و 30 خانه مددجویان کمیته امداد در مجموع با 75 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز در لنگرود افتتاح شد.
38طرح عمرانی شهری، درمانی، کشاورزی و خدماتی با 94 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در رودسر به بهربرداری رسید.
24طرح اشتغالزایی، راهسازی روستایی و عمران شهری با اشتغالزایی 30 نفر  و با 35 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در رودبار افتتاح شد.
تالشی ها هم شاهد افتتاح 21 طرح عمران شهری، برق رسانی، راهسازی، آبرسانی، عمران روستایی، گازرسانی و تولیدی با 40 نفر اشتغالزایی و 46 میلیارد ریال سرمایه گذازی و هزینه در این شهرستان بودند.
 در فومن هم  11سامانه کنترل ترافیک، یک طرح آبرسانی، 2 طرح هادی روستایی و 3طرح برق رسانی با 74 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان افتتاح شد.
13 طرح عمرانی آبرسانی، عمران شهری، تولیدی، گردشگری و آموزشی با 25 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری نیز به مناسبت هفته دولت در شهرستان املش افتتاح شد.
9 طرح عمران شهری، خدماتی، راهسازی، تولیدی کشاورزی، درمانی، برق رسانی، ورزشی، علمی و آبرسانی با 55 میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه هم در لاهیجان افتتاح شد.
6 طرح عمران شهری با 16 میلیارد ریال هزینه به مناسبت هفته دولت در سیاهکل به بهره برداری رسید.
3 طرح صنعتی تولید لوله های پلی اتیلن آب، گاز و فاضلاب با حضور ابویی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در صومعه سرا افتتاح شد.
برای اجرای این 3 طرح صنعتی با اشتغالزایی 90 نفر، بخش خصوصی 250 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
3 طرح عمران شهری با 2 میلیارد ریال هزینه هم در بخش سنگر شهرستان رشت افتتاح شد.
یک مزرعه پرورش ماهی با 2 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و یک سالن اجتماعات با 2 میلیارد ریال هزینه نیز در شهرستان ماسال افتتاح شده است.
 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.