گلابی سرشار از فیبرهای حلال یا محلول در آب می‌باشد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

به گزارش خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که فیبرهای حلال سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. محققان به موش‌های آزمایشگاهی مواد غذایی حاوی این فیبرها را داده و مشاهده کردند که این موش‌ها کمتر مریض شدند و حتی زودتر از موش‌های دیگری که فیبرهای غیر حلال مصرف کرده‌ اند بهبود یافته ‌اند.

کافه سلامت :گلابی تقویت کننده سیتم ایمنی

گلابی هم سرشار از این فیبرهای حلال یا محلول در آب می‌باشد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و بدنتان را در برابر بیماری‌ها مصون می‌دارد. توجه داشته باشید فیبرهای غیر حلال که بیشتر در پوست این میوه قرار دارند باعث هضم و دفع سریع غذا می‌شوند. برای همین امکان دارد برای افرادی که روده‌های حساسی دارند دردسرساز شود.
کافه سلامت :گلابی تقویت کننده سیتم ایمنی
سرطان یکی از مرگبارترین، دردناک‌ترین و پرهزینه‌ ترین بیماری‌های موجود است که بهترین روش مقابله با آن پیشگیری است. اگر عادت کنید بعد از ظهرها یک عدد گلابی متوسط میل کنید به راحتی ۸ درصد نیاز روزانه‌ تان به ویتامین K را تامین کرده‌اید. محققان با بررسی‌های متعدد به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که ویتامین K بیشتری دریافت می‌کنند کمتر از بقیه به سرطان مربوط به سیستم ایمنی بدن مبتلا می‌شود.

کافه سلامت :گلابی تقویت کننده سیتم ایمنی

یک عدد گلابی متوسط حاوی ۱۵ درصد مس مورد نیاز روزانه‌ی سیستم عصبی است. یون‌های مس روی ناقل‌های عصبی موثر در عملکرد سیناپس‌ها تأثیر می‌گذارد. قدرت یادگیری و به یادسپاری ما به نیرو و توان ناقل‌های عصبی بستگی دارد. یعنی اگر ناقل‌های عصبی ما درست به وظایفشان عمل نکنند هم یادگیری‌مان به مشکل بر می‌خورد و هم قدرت به یادسپاریمان . مس باعث تقویت عملکرد ناقل‌ها می‌شود و گلابی هم یکی از میوه‌های تامین کننده‌ی مس مورد نیاز بدن است.
کافه سلامت :گلابی تقویت کننده سیتم ایمنی
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.