صفر شاه محمدی بنیان گذار مدرسه فوتبال استان مرکزی و از پیشکسوتان فوتبال بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، صفر شاه محمدی پیشکسوت فوتبال استان مرکزی صبح امروز  که برای تماشای تمرین تیم پتروشیمی  به شهر مهاجران شهرستان شازند سفر کرده بود ، در مسیر راه بر اثر ایست قلبی در گذشت.
این پیشکسوت فوتبال استان مرکزی پس از وقوع عارضه قلبی فورا به بیمارستان منتقل شد اما تلاش برای نجات وی بی نتیجه ماند و این پیشکسوت فوتبال استان، در سن ۶۲سالگی به دیار باقی شتافت.
صفر شاه محمدی در کارنامه درخشان ورزشی خود افتخاراتی همچون؛ مربی گری تیم های پایه ملی کشور، استعدادیاب فدراسیون فوتبال، مربی گری تیم های فوتبال منتخب استان در لیگ های آزادگان، سرمربی تیم های فوتبال استان های لرستان و همدان و بنیان گذاری مدرسه فوتبال استان مرکزی را ثبت کرد.
هیات فوتبال استان مرکزی هم در پیامی با تسلیت درگذشت پیشکسوت فوتبال مرحوم شاه محمدی اعلام کرد : مراسم تشییع پیکر مرحوم شاه محمدی فردا 29 مرداد از ساعت 9:30 صبح در زمین شماره 1 مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار خواهد شد تا آخرین بار در این ورزشگاه حضور یابد و پس از وداع با مشتاقان فوتبال در آرامگاه ابدی خویش آرام گیرد .
 همچنین مجلس ختم آن مرحوم نیز فردا ساعت 15 تا 17 در مسجد الزهرا واقع در خیابان هپکو برگزار می شود .
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پیشکسوت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار