قبور مطهر شهدای شهرستان اراك با حضور فرماندهان سپاه روح الله استان مركزی عطر افشانی و گلباران شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، این مراسم همزمان با آغاز هفته عقیدتی سیاسی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل بر قبور پاک شهدای شهر اراک برگزار شد.
همچنین در این آیین معنوی دو تن از فرماندهان پیشكسوت هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از ویژگی های اخلاقی و رشادت های شهیدان حجت الاسلام اكبرزاده ، ثامنی و شهید مدافع حرم حمیدرضا انصاری پرداختند.
معاون هماهنگ كننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مركزی در حاشیه این آیین گفت: شهدای گرانسنگ ایران اسلامی با اهدای خون خود به تمام آزادمردان جهان درس عزت و سعادتمندی آموختند و هر انسانی كه خواهان سعادت دنیا و آخرت باشد باید با الگوگیری از شهدا مسیر زندگی خود را بپیماید.
سرهنگ حمیدی فراهانی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف درون ‌سازمانی و برون‌ سازمانی با مشاركت اقشار بسیج برای آحاد مردم در طول هفته عقیدتی، سیاسی و هفته معلم در استان مركزی تدارك شده است.
وی ادامه داد: برگزاری همایش یاد مطهر، مراسم گرامیداشت و تجلیل از150 نفر از استادان، مربیان، هادیان، سرگروه های صالحین و معلمین بسیجی، نشست سیاسی بصیرت، برگزاری محافل روشنگری، مسابقه كتاب خوانی از آثار شهید مطهری و برپایی نمایشگاه كتاب و محصولات فرهنگی از مهمترین برنامه های سپاه روح الله استان مركزی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان است.
هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج از یازدهم اردیبهشت ماه، همزمان با بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری در سراسر كشور آغاز می شود.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، گل ، قبور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار