امیردریادار سیاری اقتدار و صلابت قوای دریایی ارتش جمهوری اسلامی را در منطقه كم نظیر دانست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر به استان مركزی گفت : پیام اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به دوستان صلح و آرامش و به دشمنان نشان دهنده  صلابت و اقتدار در مقابل هر گونه تهدید است .

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی افزود : این نیرو با اقتدار هرچه تمام تر از مرزهای آبی کشور و خطوط تجاری در همه نقاط دنیا حراست می کند.

دریادار سیاری گفت : خودکفایی در نیازها ، توانمندی فنی و تخصصی، تربیت نیروی انسانی متعهد، مجرب و ساخت تجهیزات مدرن نظامی، تفاوت بارز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سالهای قبل از پیروزی انقلاب است.
وی گفت نیروی : دریایی ارتش جمهوری اسلامی هیچ گونه وابستگی از لحاظ ساخت جنگ افزار، تسلیحات و ادوات نظامی ندارد و همه تجهیزات نظامی مورد نیاز خود را با بهره گیری از کارشناسان کارآزموده تامین می کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: رزمندگان استان مرکزی از قبیل کاوه نبیری، رحیم آنجفی و سیاوش امیری نقش سازنده ای در موفقیت عملیات ها در هشت سال دفاع مقدس داشتند.
دریادار سیاری افزود: صلابت و اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا است و وظیفه آحاد مردم و خادمان در حوزه های نظامی نیز این است که راه مقدس شهدا را ادامه داده و پاسدار راستین فرهنگ ایثار و شهادت باشند.
وی از عملیات برخورد با دزدان دریایی در خلیج عدن در دو روز گذشته خبر داد و گفت : با سرعت عمل نیروهای دریایی ارتش ، دزدان دریایی که قصد حمله به یک فروند کشتی تجاری جمهوری اسلامی را داشتند مجبور به فرار شدند .
همچنین با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و مسولین ارشد استان مرکزی در محل سالن پیامبر اعظم استانداری ، از خانواده معظم شهدای ارتش و پیش کسوتان این نیرو در استان تجلیل شد.
رونمایی از گنجینه عرفان شهدا در میدان ورودی شهر اراک و گلباران گلزار مطهر شهدای این شهر از دیگر برنامه های سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بود .
امیر عزیزسلطانی فرمانده یگان نیروی هوایی در استان مرکزی هم قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را باعث ترس و وحشت دشمنان این آب و خاک دانست و از آمادگی کامل  نیروهای نظامی برای دفاع از هرگونه تهدید و تجاوز خبر داد .
انتهای پیام / ف
 
برچسب ها: اراک ، دریایی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار