رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: در گذشته ۹۰ درصد نیاز‌های دفاعی از خارج وارد می‌شد اما امروز سایر کشور‌ها برای تأمین تجهیزات نظامی خود به جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنند.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: در گذشته ۹۰ درصد احتیاجات دفاعی کشور از خارج تأمین می‌شد، اما امروز ۹۰ درصد سلاح‌های مورد نیاز نیرو‌های مسلح در داخل تولید می‌شود.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در خطبه‌های قبل از نماز جمعه اراک گفت: ۹۰ درصد نیاز نیرو‌های مسلح کشور بومی‌سازی شده و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تولید و تأمین می‌شود.

سردار قلندری با بیان اینکه خوداتکایی دفاعی کشور از جمله خصوصیات توان دفاعی کشور است افزود: در گذشته ۹۰ درصد نیاز‌های دفاعی کشور از خارج تأمین می‌شد، اما امروز ۹۰ درصد سلاح‌های مورد احتیاج نیرو‌های مسلح خود را در داخل تولید و تأمین می‌کنیم.

به گفته او امروز ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که سایر کشور‌ها برای تأمین تجهیزات نظامی مورد نیاز خود به جمهوری اسلامی مراجعه می‌کنند.

رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: کشور در تمام عرصه‌های مختلف از جمله ساخت پهپاد و سامانه‌های هوایی خوداتکاء و دستاورد‌های دفاعی این وزارتخانه تمام احتیاجات نیرو‌های مسلح را جواب می‌دهد.

سردار قلندری افزود: این ورزارتخانه در خدمت رسانی به مردم قدم‌های مؤثری برداشته و برای رفع مشکل هم پیش قدم بوده است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی در صنعت دفاعی و امنیت در اوج قرار دارد و این مهم مدیون مقاومت مردم و خون شهدا به دست آمده و شهید قدبیگی که الگوی نخبگان و جوانان کشور است از جمله این شهیدان می‎باشد.
رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی ثمرات هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب است.

سردار قلندری، مهمترین خصلت وزرات دفاع را هدایت خود از انقلاب و انقلابی‌گری عنوان کرد و افزود: امروز حکمرانی انقلابی در دفاع از کشور قابل مشاهده است و رهبر معظم انقلاب وزارت دفاع را مهمترین عنصر پشتیبانی از نیرو‌های مسلح دانستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.