شیراز؛

افزایش شمار دکه‌ های مطبوعاتی در فیروزآباد

شمار دکه‌ های توزیع محصولات فرهنگی و مطبوعات در این شهرستان افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سلیمان شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد با بیان اینکه این شهرستان هیچ ‌گونه نشریه چاپی به ‌روز ندارد گفت: در حوزه پایگاه‌ های خبری فضای مجازی ویژه این شهرستان هیچ‌ گونه اقدامی صورت نگرفته و خبرنگاران می‌توانند برای راه ‌اندازی پایگاه ‌ها مشارکت و اقدام کنند.
وی بیان کرد: با توجه به فعالیت فراگیر شبکه‌ های مجازی غیر رسمی مانند واتساپ، وایبر، تلگرام و معضلات ناشی از آن باید هرچه سریع‌ تر اقدامات لازم برای راه ‌اندازی یک پایگاه اطلاع ‌رسانی به ‌روز و رسمی و دارای مجوز در فیروزآباد صورت گیرد.
ماهنامه قاموس به دلیل هزینه ‌های مالی و استقبال کم مخاطب با کیفیت چاپی مناسب وارد بازار نمی ‌شود و نیاز به حمایت دولت دارند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد خاطر نشان کرد: با توجه به هجوم دشمنان از طریق شبکه ‌های مجازی، بزرگ‌ ترین رسالت خبرنگاران شفاف‌ سازی و ارائه خبر به‌ موقع به شهروندان است.
شریفی از راه ‌اندازی بانک اطلاعاتی خبرنگاران و نشریات این شهرستان برای صدور مجوز و کارت خبرنگاری خبر داد و تصریح کرد: خبرنگاران در نخستین فرصت با ارائه مدارک خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد برای صدور کارت و سامان دهی این حوزه اقدام کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار