معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دو هزارو 500 میلیارد ریال اعتبار امسال به مناطق محروم روستایی کشور اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سیدابوالفضل رضوی اظهار امیدواری کرد که با تخصیص و جذب این میزان اعتبار در سال جاری، بستر و زمینه رونق و توسعه همه جانبه مناطق محروم کشور بیش از پیش فراهم و تقویت شود.

وی با بیان اینکه تعداد روستاهای توسعه یافته در کشور بسیار کم است ابراز کرد: 61 هزار روستا و آبادی در کشور وجود دارد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشورگفت: دولت تدبیر و امید تاکنون توجه ویژه ای به مناطق محروم کشور داشته است.

رضوی ابراز کرد: دولت یازدهم برای شکوفایی و توسعه همه جانبه استان کهگیلویه و بویراحمد عزم جدی دارد.

وی با اشاره به این که بیشترین توجه به روستاها در دولت یازدهم صورت گرفته است ، افزود: توجه به روستاها و تقویت آن ها یکی از سیاست های اصلی و راهبردی دولت می باشد که خوشبختانه تاکنون نیز اقدام های مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: پس از بازدید از روستاهای شهرستان های لنده و بهمئی اعتبارات لازم برای رفع مشکلات این روستاها ، تخصیص داده خواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور که برای بازدید از طرح های روستایی شهرستان لنده و بهمئی یه استان سفر کرده در فرودگاه شهر دوگنبدان مورد استقبال نماینده کهگیلویه و فرماندار گچساران و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید از طرح های روستای لنده و بهمئی و شرکت در جلسه کارگروه توسعه روستایی از مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به کهگیلویه و بویراحمد است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.