رئیس جمهور فردا در سی امین سفر استانی میهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسن روحانی فردا ساعت 9 صبح در ورزشگاه تختی یاسوج درجمع مردم این شهر سخنرانی می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:دیدار با نخبگان وخانواده شهدا استان وهمچنین حضور در جمع خبرنگاران ونشست شورای اداری استان از مهمترین برنامه های کاری این سفر دو روزه است 

موسی خادمی افزود: 200 طرح عمرانی و اقتصادی نیز همزمان با سفر ریس جمهور به استان افتتاح می شوند.

بنا به گفته استاندار طرح بزرگ سیمان، کارخانه آجر، طرح های گازرسانی و برق رسانی، بهسازی روستاها و چهار بانده کردن جاده‎ها از جمله این طرح هاست .

استاندار کهگیلویه و وبویراحمد همچنین گفت: در نشست شورای اداری استان،که فردا به ریاست آقای روحانی برگزار می شود،چندین طرح پیشنهادی برای تصویب وتامین اعتبار طرح می شود. 

خادمی، چهارخطه کردن چند محور مهم ارتباطی،توسعه جاده پاتاوه - دهدشت، تکمیل سد تنگ سرخ یاسوج، آبرسانی به شهر لیکک، فاضلاب شهرهای مختلف استان، آبرسانی به شهرهای لنده، سوق، دهدشت و چرام از طریق سد کوثر و تخصیص منابع آبی از سدها و روان آبهای موجود را از مهمترین طرح های پیشنهادی عنوان کرد.

 گفتنی است بر اساس اعلام  مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به افزایش برنامه های کاری سی امین سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان ، مدت زمان این سفر از یک روز به دو روز افزایش یافت.




انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.