رتبه یک رشته تجربی:

روزانه 10 تا 12 ساعت درس خواندم/ به اندازه هدف خود تلاش کنید

رتبه یک رشته تجربی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه بین 10 تا 12 ساعت را به مطالعه اختصاص می‌دادم، گفت: داوطلبان کنکور باید به اندازه هدف خود تلاش کنند

محمد احمدی رتبه یک رشته تجربی در کنکور سراسری 95 در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: من فارغ‌التحصیل رشته ریاضی هستم که در سال 91 در کنکور ریاضی رتبه 3 را کسب کردم و در رشته‌ی مهندسی برق دانشگاه شریف سه سال تحصیل کردم.

وی با بیان اینکه پس از انصراف از این دانشگاه برای کنکور تجربی شروع به درس خواندن کردن تصریح کرد: درس خواندن برای کنکور تجربی را از مهر آغاز کردم که 70 تا 80درصد وقت را به درس زیست‌شناسی از مهر ماه تا اوایل فروردین اختصاص دادم.

احمدی افزود: پس از این دوره بین درسهای دیگر و زیست‌شناسی تعادل برقرار کردم و به طور متوسط روزانه بین 10 تا 12 ساعت به مطالعه اختصاص میدادم.

وی با تأکید بر اینکه برای کنکور سراسری به کلاس‌های آموزشی نرفتم، گفت: تنها کتاب درسی و کمک درسی را برای مطالعه در نظر گرفتم و در آزمون‌های آزمایشی یک موسسه شرکت کردم.

رتبه یک کنکور سراسری تجربی افزود: علاوه بر کنکور تجربی در کنکورهای هنر و زبان نیز شرکت کردم و در شب قبل از کنکور تا ساعت 10 شب درس خواندم.  

احمدی اظهار داشت: در جلسه آزمون و قبل از آن هیچگونه استرسی‌ نداشتم.

وی عامل موفقیت خود را توکل به خدا، همت بالا و حمایت خانواده بخصوص پدر و مادر دانست و به داوطلبان سال 96 توصیه کرد: همت و تلاش خود را افزایش دهند و به اندازه هدف خود تلاش کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار