رتبه یک زبان‌های خارجه:

سرنخ موفقیت در کنکور را خودم کشف کردم/ تمرکز، اکسیر کنکور 96

رتبه یک زبان‌های خارجه در کنکور سراسری سال 95 گفت: مطالعه کتاب‌های انگلیسی در کنار سایر دروس عامل موفقیت من در رشته زبان بود.

نسترن رئیسی دهکردی رتبه یک زبان های خارجه در کنکور سراسری سال 95 در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه علاوه بر زبان در رشته تجربی هم شرکت کرده‌ام، اظهار داشت: من بیشتر وقت خود را صرف مطالعه درسهای رشته تجربی کرده ام و در رشته زبانهای خارجه با استفاده از پیشینه‌ی سطح علمی زبان زمان زیادی را صرف مطالعه‌ نکردم.

وی بیان کرد: من برای تقویت زبان از سال سوم دبیرستان به دیدن فیلم و خواندن کتابهای مختلف انگلیسی پرداختم و این کار تاثیر بسیاری در موفقیت های من در کنکور سراسری امسال داشت.

رییسی عنوان کرد: من در دوران مدرسه علاوه بر درسهای رشته تجربی به مطالعه کتابهای انگلیسی نیز می پرداختم و این مسئله برای من به نوعی سر نخ موفقیت در کنکور بود.

رتبه یک زبان‌های خارجی گفت: خانواده در موفقیت من نقش به سزایی داشتند و زحمات  زیادی را برای من و خواهر دوقلویم کشیدند تا ما موفق شویم.

وی ادامه داد: توصیه من به داوطلبان کنکور 96 این است که از پیش دانشگاهی سعی کنند با لذت  و تمرکز بالا درس بخوانند و در محیطی عاری از استرس و اضطراب مطالعه کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار