رفع نیازهای خاص مردم؛ هدف اول دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جمع 119 تن از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در خصوص دستاوردها و اولویت‌های نخست دانش‌آموختگان سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود فلاحی خشکناب معاون امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جمع 119 تن از فارغ التحصیلان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و درحضور مدیران، معاونین و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: دانشجویان در زمان دانشجویی تا رسیدن به نقطه فارغ‌التحصیلی با چالش‌های بسیاری روبرو بوده‌اند که به یاری همه عناصر نظام آموزشی توانستند سختی‌های مسیر را پشت سر بگذارند.

وی در ادامه این جشن از توانمندی دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در جامعه و ارائه خدمات توانبخشی به قشر کم‌توان جامعه اظهار خرسندی کرد و افزود: در امر فارغ التحصیلی دانشجویان، زنجیره والدین، خانواده، کارمند دانشگاه، اساتید و نظام نقش ایفا کرده‌اند که دانشجویان نباید از آن غافل شوند.

وی با بیان اینکه اولویت نخست دانش‌آموختگان این دانشگاه باید رفع نیازهای توانبخشی باشد؛ عنوان کرد: امیدواریم فارغ التحصیلان دانشگاه با تکیه بر علم و تقوا در رفع نیازهای جامعه گام بردارند.

جشن فارغ التحصیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با فارغ التحصیل شدن  119 دانش آموخته رشته های پرستاری، مشاوره، گفتاردرمانی، ارگونومی، رفاه اجتماعی و غیره  8 شهریورماه در سالن اجتماعات شهید شهریاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد.

لازم به ذکر است، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با 22 دپارتمان تخصصی و هشت مرکز تحقیقات، به تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و 800 نیروی متخصص رشته های خاص حوزه های رفاه و سلامت اجتماعی، سلامت روانی و توانبخشی می پردازد که بیش از 67 درصد آنان در مقاطع تحصیلات تکمیلی، مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه که در مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند، در برخی از رشته ها به عنوان تنها برگزارکننده دوره های تحصیلات تکمیلی و دکتری و در تعدادی از آنها، نخستین مجری دوره های تحصیلات تکمیلی در کشور و حتی کشورهای منطقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار